bycarolina.blogg.se

BLOPPIS!

Publicerad 2012-11-15 13:02:59 i Allmänt,

Efter en rejäl städning/rensning så insåg jag att jag hade mycket fint men som jag aldrig använder, då slog den briljanta idéen mig att ha en loppis, mina fina plagg får en ny ägare som kan älska dem minst lika mycket som jag en gång gjorde och jag kan få in en slant eller två lagomt till julklapparna! Så jag tänkte börja med att använda det här forumet. 
 
- Inget är sålt förrän köparen hämtat varan, alternativt skickat pengar.
- Varorna kan skickas mot förskottsbetalning.
- Det finns att hämtas i Söderhamn alternativt Gävle.
- Alla kläder är hela och rena alternativt oanvändna.
För att köpa något kan du mejla mig på [email protected]
 
Höst/vinterjacka storlek s/m 400:-
Rejäl vinterjacka, otroligt varm och skön! Storlek S 450:-
Vinterjacka Storlek xs/s 100:-
Partyklänning storlek 36, avtagbara band, 50:-
Kraftig luvtröja, storlek 34, 50:-
Armykavaj storlek s, 100:-
Baseballtröja, storlek M, 50:-
Midjekort jeansjacka xxs/xs/s, 75:-
Cheap monday jeans i tunt material (perfekta sommarjeans!) storlek 27/34, 150:-
Kraftiga jeans i hallonrött (ja, de var slittvättade när jag köpte dem) storlek 27/34
Skjortklänning med band i midjan, storlek S, 50:-
Transparant blus, storlek M, 50:-
Tygskor storlek 35, 75:-
 
Det kan komma upp mer allt eftersom, men för tillfället får det här räcka. Är ni duktiga på att pruta så ge det ett försök, jag är inte omöjlig!
 
Massa kärlek, Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela