bycarolina.blogg.se

Dancing on my own

Publicerad 2012-10-11 10:33:36 i Allmänt,

Just nu känns det som att livet dansar. Igår fick jag beskedet att jag har fått ett deltidsjobb på en myndighet. Ingen är gladare än jag. Det är som att ett tungt moln har lyfts från mina axlar och allt känns så himla bra. Mina mål känns inte så långt borta nu. Jag har fått en energi jag saknat ett tag nu. Till och med peppen att träna har kommit tillbaka. Jag tror att den närmaste tiden kommer bli väldigt bra! Nu ska jag sätta igång med ett härligt träningspass och leta vart man kan få tag i en bra griffeltavla. Ha en fin dag alla där ute!
 
Massa kärlek, Carolina.
************************************************************************
Right now it feels like life dancing. Yesterday I was told that I have got a part-time job at a government agency. No one is happier than me. It's like a heavy cloud has been lifted from my shoulders and everything feels so damn good. My goal is not so far away now. I have got an energy I've missed for a while now. Even the enthusiasm to workout has come back. I believe that the near future will be very good! Now I'm gonna start with a nice workout and find out where I can get a good blackboard. Have a nice day everyone out there!

Lots of love Carolina.

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2012-10-11 10:59:47

Grattis till jobbet! =)

Svar: Tack så mycket! :D
Carolina Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela