bycarolina.blogg.se

I wear my heart on my sleeve

Publicerad 2012-10-03 08:34:14 i Allmänt,

Den här är grundstenen i min ritstil. Det var under den sommaren jag på något sätt hittade mitt sätt att uttrycka mig. Jag känner att jag har kommit långt i teknik sen den bilden men jag har skalat av känslorna nu ett tag. För den här beskriver mig rätt mycket, till skillnad från andra jag har gjort nu på den senare tiden. Just nu är jag ute efter att utveckla mina tekniker och en dag kanske jag hittar en bra mellanväg. 
 
Massa kärlek, Carolina.
*****************************************************************************
This is the cornerstone of my drawing style. It was during that summer, I somehow found my way to express myself. I feel I've come a long way in technique since that picture but I have stripped of emotions now for a while. For this describes me quite a lot, unlike the others I've done now recently. Right now I am looking to develop my techniques and one day I might find a good in between.
 
Lots of love, Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela