bycarolina.blogg.se

Kyla La Grange - Lambs

Publicerad 2012-10-01 09:37:13 i Allmänt,

Första oktober idag, nu är det officiellt höst, hur varma dagarna än skulle råka vara. Helgen blev väl inte så som jag hade tänkt och jag har väl varit rätt utmattad i hjärnan. Så jag har inte ens rört en penna och det enda pappret jag har kommit i närheten av är cupcakeformar. 
 
Massa kärlek, Carolina
*******************************************************************************************
First in October today, now it's officially autumn, regardless how warm days than should happen to be. The weekend wasn't as I had hoped and I've been pretty well exhausted in my head. So I haven't even touched a pen and the only paper I've come around is cupcake cups.
 
Lots of love, Carolina
A blueberry/lemon cupcake with white chocolate.
A carrot cake with coconut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela