bycarolina.blogg.se

My milkshake girl

Publicerad 2012-10-03 23:42:04 i Allmänt,

Idag har jag faktiskt fått ur mig mycket, både ord och kreativitet (om man jämför med den senaste veckan), det känns skönt. Nu vet jag att hoppet ännu inte är förlorat haha. Det är tjatigt med perioder då allt känns motsträvigt och grått, eller hur? Men man får bryta ihop och komma igen som min fina vän Frida brukar säga. Vänner, vart skulle man vara uten dem? Med de i tanken som knåpade jag ihop en liten pinup-inspirerad tjej, som många verkar tycka om om man lyssnar på Instagram. Om ni vill ha en mer update av vad jag gör så följ mig, eller kika in ibland där på Skelettapa.
 
Massa kärlek, Carolina.
***********************************************************************************
Today I actually ventilate a lot, both words and creativity (when compared to the last week), it feels good. Now I know that hope is not yet lost haha. It's tedious with periods when everything feels grudgingly and gray, right? But you have to break down and get back up again as my good friend Frida say. Friends, where would we be without them? With them in my mind I knock together a little pin-up inspired girl, as many seem to like if you listen to Instagram. If you want more update of what I do, follow me or peek in occasionally there on Skelettapa.
 
Lots of love, Carolina.
A better pic is comming!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela