bycarolina.blogg.se

Vampire smile - Kyla La Grange

Publicerad 2012-10-02 19:48:54 i Allmänt,

Flowet jag blev välsignad med de senaste veckorna verkar ha avtagit, kan ha med att jag fick ur mig mer kreativitet än någonsin tidigare eller att jag är totalt energilös nu i dagarna. Hur som helst så har det inte blivit mycket ritat den senaste veckan, det känns lite tomt ska jag erkänna. Så jag bjuder på lite gamla arbeten. En fin blandad kompott.
 
Massa kärlek, Carolina
**********************************************************************************************
The Flow I was blessed with the last few weeks seems to have subsided, may be because I've got more creativity out of me than ever before, or that I'm a total drained of energy now days. Anyway, there has not been much drawn the last week, it feels a little empty, I admit. So I'm dish up on some old work. A nice mixed bag.
 
Lots of love, Carolina
 
I enjoy drawing fethers, and hair, working on the shading.

Kommentarer

Postat av: Ronny

Publicerad 2014-03-26 15:12:58

Hej! Jag måste bara säga att du är otroligt duktig på att rita, jättefina bilder, de skulle passa både som tavlor och tatueringar. jag brukar gravera speglar som hobby, men tappade lusten lite, men nu blev jag lite inspirerad faktiskt.
Tack så mycket och ha det så gott.

Mvh Ronny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela