bycarolina.blogg.se

From yesterday - 30 seconds to mars

Publicerad 2012-09-21 19:42:06 i Allmänt,

Idag har jag som sagt varit och ritat upp en beställning på canvas, dock känner jag mig inte nöjd, det ser på något sätt helt fel ut. Men jag får jobba på och se hur resultatet blir, ibland så är resan snårig men målet är helt fantastiskt. Vi får hoppas på det, skulle vara riktigt tjatigt att behöva börja om. Det kan vara så att jag inte har känt inspirationen idag, eller en helt annan inspiration. Hemmastök och inredning har tagit upp mina tankar. Ikväll ska jag dricka hinkvis med te och poa på med flickan med håret. Rena rama avslappningen. I morgon är en annan dag, då kanske allt släpper. Annars har det varit en himla fin kall höstdag och humöret har varit på topp. Ha en trevlig fredagskväll alla ni där ute!
 
Jag måste säga att det är otroligt kul att så många läser den här bloggen redan, och att ni är så många som börjar följa mig på Instagram. Tack!
 
Massa kärlek, Carolina.
***************************************************************************************
Today I have, as I said before, been and drawn up an order on canvas, but I don't feel satisfied, it looks somehow drastically wrong. But I have to work on and see what the result is, sometimes is the journey tricky but the goal is absolutely amazing. We can hope for it, would be really tedious having to start over. It may be that I haven't felt the inspiration today, or I've felt a completely different inspiration. Interior design have taken up my thoughts. Tonight I'll drink buckets of tea and work on the girl with the hair. Pure relaxation. Tomorrow is another day, maybe everything will come loose. Otherwise it has been a really nice cold autumn day and the mood was at its peak. Have a nice Friday evening to all of you out there!

I must say that it's incredibly fun that so many reading this blog already, and that you are so many people who start to follow me on Instagram. Thank you!

Lots of love, Carolina

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela