bycarolina.blogg.se

Monday morning

Publicerad 2012-09-24 08:06:46 i Allmänt,

Idag ska jag göra något riktigt spännande! Vi får se hur det går och håller tummarna. Nu är jag alldeles pirrig och känner mig glad över att jag har min fina pojkvän som sällskap, sen ska jag koppla av och jobba på min fanart jag började på igår. Det är en bloggerska som heter BillyTilly, jag gillar henne för hon är sådär grafiskt snygg (om det nu finns något som heter det, och om det kan tas som en komplimang) så jag hoppas jag kan få ett bra resultat.
 
Massa kärlek, Carolina
******************************************************************************************
Today I will do something really exciting! We'll see how it goes and keep our fingers crossed. Now I'm just tingly and I feel happy that I have my lovely boyfriends companionship on the way, then I'll relax and work on my fanart I started yesterday. There is a blogger named Billy Tilly, I like her because she's like that graphically attractive (if there is such a thing as that, and if it can be taken as a compliment) so I hope I can get a good result.
 
Lots of love, Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela