bycarolina.blogg.se

P.S. guess what?

Publicerad 2012-09-22 13:25:46 i Allmänt,

Idag har jag ett hemligt projekt på G, jag kan inte berätta riktigt vad det är utifall den vederbörande skulle läsa det här. Men jag ska ge mig på lite fan art, läskigt som fan eftersom jag tycker det är riktigt svårt att rita porträtt. Jag jobbar mycket med kontraster och det är svårt att få bra personlighetsdrag utan mellanskuggor. Men vi får se hur det ser ut. Jag lovar att lägga upp en bild senare, ovasett hur resultatet blir. 
 
Massa kärlek, Carolina
***************************************************************************************
Today I have a secret project in the making, I can't really tell what it is just in case the person concerned would read this. But I'll try to do some fan art, scary as hell because I think it's really difficult to draw portraits. I work a lot with contrasts and it is difficult to get the good personality traits without the middle shadows. But we'll see how it looks. I promise to post a picture later, no matter what the outcome is.
 
Lots of love, Carolina

Kommentarer

Postat av: Isa

Publicerad 2012-09-22 15:47:05

Älskar att du skriver vedebörande, har skrattat åt det länge efter div ring till advokatbyråer på jobbet mitt :D

tack för ett ovetande lördagsskratt! haha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela