bycarolina.blogg.se

Sunny Afternoon

Publicerad 2012-09-20 18:09:32 i Allmänt, Drawings,

My work place and current drawings
 
Idag har det inte blivit mycket ritande tyvärr. Lite småpill på ett hår med en flicka någonstans i mitten. Jag har av någon anledning en dragning till att rita hår, har aldrig kommit på varför men det var genom det och STAEDTLER pigment liner-pennor jag hittade min stil som jag nu försöker utveckla och utvidga. Idag har det varit en städdag av dess like till tonerna av The Kinks, packat lite smått har jag också gjort, det gäller att vara förberedd.
 
Nu ska jag börja rita upp ett beställningsprojekt, spännande!
 
Massa kärlek, Carolina
 
*****************************************************************************************
 
There has not been much drawing today unfortunately. Some hair with a girl somewhere in the middle. I have for some reason an attraction to draw hair, I have never figured out why but it was through it and STAEDTLER pigment liner pencils I found my style as I am now trying to develop and expand. Today has been a cleaning day of its kind to the sound of The Kinks, I have also packed a little bit, you have to be prepared.
 
Now I'll start drawing up an custom order, exciting!
 
Lots of love, Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela