bycarolina.blogg.se

Under the same sun

Publicerad 2012-09-21 07:46:16 i Allmänt,

 
God morgon alla där ute! Skiner solen hos er med? Idag är en nervig dag, jag går på helspänn för att jag väntar på besked. Idag ska jag även gå till min mammas jobb och låna en overhead, det är liksom inget man bara har hemma, även om jag skulle vilja ha en. Det är en beställning som ska gå från papper till canvas. Kanske lite färg får komma med också!
 
Jag ska försöka mig på lite nagelkonst med, tror jag eller om jag bara prövar mitt nya armégröna och nöjer mig med det. Om jag lyckas med något fint kanske jag lägger upp det här (det här kommer INTE vara en modeblogg, så länge det inte är något som är kreativt eller något som är så fint att det inspirerar mig!)
 
Massa kärlek, Carolina
***************************************************************************************
Good morning everyone out there! Does the sun shine at you to? Today is a nervous day, I'm on tenterhooks because I wait for a reply. Today I'm also going to my mother's job and borrow an overhead, it's nothing you have at home exactly, although I would like to have one. It's an order to go from paper to canvas. Perhaps a little color can come up too!
 
I will try me on some nail art to, I think, or if I just try my new army green, and content myself with that. If I succeed with something good, I might post it here (this will NOT be a fashion blog, as long as it's not something that is creative or something that is so beautiful that it inspires me!)
 
Lots of love, Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela